Οι Πολιτικοί Χαμαιλέοντες. Του Κώστα Κουβόπουλου

Kouvopoulos-K_1ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ Αγία Παρασκευή 5- 3-2015
«ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΥΒΟΠΟΥΛΟΣ
ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ –ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ
ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΝΕΑ ΠΟΛΗ>>

ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΕΣ

ΑΓΑΠΗΤΕΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΙΣΣΕΣ και
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ

Πολλούς μήνες προ της διεξαγωγής των τελευταίων Δημοτικών Εκλογών , είχα αποφασίσει , οριστικώς και αμετακλήτως να μην ασχοληθώ ποτέ πια , με τα τοπικά δρώμενα -κοινά . Ήταν και είναι μια ξεκάθαρη και αταλάντευτη απόφασή μου . Το γιατί δεν είναι του παρόντος, απλά μόνο θα σας πω ότι μέσα μου είχαν ξεπερασθεί πρό πολλού χρόνου και κατά πολύ , τα όριά μου , απέναντι στα αισθήματα όπως αυτών , της ΑΗΔΙΑΣ , της ΑΠΟΣΤΡΟΦΗΣ , αλλά και της ΝΤΡΟΠΗΣ , που πλημμύρισαν τον εσωτερικό μου κόσμο .
Θα ήθελα λοιπόν προτού εισέλθω στους λόγους που με ανάγκασαν να <<επανέλθω>> έστω και μόνο με την παρούσα μου , να σας καταθέσω ορισμένες πολιτικές μου σκέψεις και απόψεις , για τις οποίες ήμουν και είμαι υπερήφανος και μάλιστα τις υπηρέτησα αφιλοκερδώς , θυσιάζοντας πολλά χρήματα.. και βέβαια από τα ωραιότερα χρόνια από την ζωήν μου . Είναι λοιπόν , τοις πάσι γνωστόν και εντός άλλα και εκτός των ορίων της Πόλης μας , ότι τα πολιτικά μου φρονήματα ανήκαν ανήκουν και θα ανήκουν εις την Δεξιά Παράταξη . Η επιλογή μου αυτή πήγασε και από οικογενειακής παραδόσεως , αλλά και εκ προσωπικής πεποιθήσεως και εμπειρίας . Το γεγονός αυτό όμως , ποτέ δεν με εμπόδισε από το να συνάψω φιλίες και μάλιστα στενές , με ανθρώπους άλλων Κομματικών και Πολιτικών πεποιθήσεων , σεβόμενος πάντοτε τις πεποιθήσεις τους αυτές . Μάλιστα στούς Δημοτικούς Συνδυασμούς που κατήρτιζα κατά καιρούς η συντριπτική πλειοψηφία των υποψήφιων μου ήταν διαφορετικού πολιτικού πιστεύω από εμένα . Και αυτό συνέβαινε διότι πάνω από τα κομματικά μου πιστεύω , είχα και έχω τοποθετήσει την Πατρίδα μου , την Ελλάδα μας. Τώρα θα μου πεί και ευλόγως κάποιος γιατί τα λέω όλα αυτά και ποιός ο λόγος της μερικής επαναφοράς μου και πρός Θεού όχι της ολικής , στα πολιτικά δρώμενα , της Πόλης μας ;

Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα με την σειρά τους :

1.- Είναι 11 Ιανουαρίου 2012 ημέρα Τετάρτη και ώρα 20.00 Συνεδριάζει σε Τακτική Συνεδρίαση το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου μας . Το τρίτο θέμα της ημερησίας διατάξεως που θα συζητείτο , ήταν με δική μου έγγραφη εισήγηση και ήταν αυτό της αναρτήσεως ή μη , της φωτογραφίας του αειμνήστου Προέδρου Κοινότητος και Δημάρχου Αγίας Παρασκευής ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ Γεωργίου , στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου όπου εκεί έχουν αναρτηθεί όλες οι φωτογραφίες των διατελεσάντων Προέδρων και Δημάρχων της Πόλης μας. Δεν είχε αναρτηθεί μόνο η φωτογραφεία του Παπαγιάννη Γεωργίου με το αιτιολογικό , ότι υπήρξε Δήμαρχος επί Χούντας . Πράγματι μετά από θυελλώδη Συνεδρίαση και ανταλλαγή απόψεων το Δημοτικό Συμβούλιο με ψήφους ΕΙΚΟΣΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ (24) ΥΠΕΡ της αναρτήσεως της φωτογραφίας , ΤΕΣΣΑΡΩΝ ( 4) ΚΑΤΑ και ΜΙΑΣ (1) ΛΕΥΚΗΣ απεφάσισε την ανάρτηση της φωτογραφίας στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου . Σημειώστε εδώ ότι όλες οι Δημοτικές Παρατάξεις πλήν αυτής του Κομμουνιστικού Κόμματος εψήφισαν υπέρ της αναρτήσεως της φωτογραφίας . Σημειώστε επίσης ότι τον Μάϊο του 2013 θα διεξάγοντο οι νέες Δημοτικές Εκλογές . Δηλαδή μετα από περίπου 15 μήνες .Και βέβαια όλοι οι Δημοτικοί Συνδυασμοί πλήν του ιδικού μου και αυτού , του Κ.Κ.Ε. προσδοκούσαν τις ψήφους τις οικογένειας Παπαγιάννη και των φίλων αυτής , που στην Πόλη , μας δεν είναι και λίγοι .

Για την ιστορία ΥΠΕΡ της προτάσεώς μου εψήφισαν οι :

1.- ΔΑΒΑΡΗ ΕΛΕΝΗ , 2.- ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ . 3.- ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ . 4.- ΚΑΨΟΚΕΦΑΛΟΥ ΕΥΠΡΕΠΕΙΑ . 5.- ΛΕΚΚΑΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ .6.- ΗΑΣΑΪΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ . 7.- ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΤΙΜΟΛΕΩΝ . 8.- ΜΠΡΑΜΗ ΕΛΕΝΗ . 9.- ΤΣΙΑΜΠΑΣ ΚΩΝ-ΝΟΣ . 10.- ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΜΜΕΝΟΥΗΛ. 11.- ΣΑΡΚΟΥΛΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ . 12.- ΠΑΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ .- 13.-ΜΟΥΧΤΟΥΡΗ ΓΕΡΑΣΙΜΙΑ . 14.- ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ . 15.- ΜΟΥΣΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ . 16.- ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ . 17.- ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΒΡΟΥΔΑΚΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ . 18.- ΣΙΔΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ . 19.- ΒΛΑΧΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ . 20 ΚΟΥΒΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ-ΝΟΣ . 21.- ΓΑΚΗ ΑΝΝΑ . 22.- ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (Ο αείμνηστος πρόεδρος ) και 23.- ΦΩΤΕΙΝΟΥ ΖΩΗ .

ΚΑΤΑ της προτάσεώς μου εψήφισαν οι :

1.- ΓΚΙΖΙΩΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ. 2.- ΤΣΙΜΠΟΥΚΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ . 3- ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤΙΟΣ και ΓΑΒΡΑΣ ΜΙΧΑΗΛ και

ΛΕΥΚΟ εψήφισε ο ΚΑΖΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ .

2.- Κατόπιν όλων αυτών , η φωτογραφία του αειμνήστου Γεωργίου Παπαγιάννη παίρνει την θέσην της στο <<Πάνθεον>> των αποβιωσάντων ηγετών της Πόλης μας . Έλα όμως που κάποιοι <<δημοκράτες>> δεν μπορούσαν να χωνέψουν την ανάρτηση της φωτογραφίας ΄του και απεφάσισαν όχι απλά να την κατεβάσουν , αλλά και να την υφαρπάσουν , να την ΚΛΕΨΟΥΝ δηλαδή!!!!!! Πρό του απαραδέκτου για τα ήθη της Πόλης μας θλιβερού αυτού γεγονότος αλλά και φαινομένου , εν συνεννοήσει με τον τότε Αντιδήμαρχο κ. Αλεφαντή Δημήτριο αναλάβαμε εξ ημισείας να πληρώσουμε εξ ιδίων το κόστος της φωτογραφίας. Αυτό συνέβη επί τρείς συνεχής φορές . Δηλαδή , απλά εμείς την παραγγέλναμε και κάποιοι άγνωστοι <<δημοκράτες>> με καταδρομικές επιχειρήσεις την έκλεβαν . Τελικά κλειδώθηκε η Αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου και γλυτώσαμε και εμείς , αλλά και η φωτογραφία .

3.- Και βέβαια κάθε εχέφρων και λογικός άνθρωπος θά πίστευε ότι το θρίλερ αυτό , θα τελείωνε κάπου εδώ . Έλα όμως που είχαμε κάνει λάθος. Και το λέω αυτό , διότι για μιαν ακόμη φορά απεδείχθη ολοτράνως και αναδείχθηκε σε όλη του την μεγαλοπρέπεια ότι το καθεστώς που ονομάζεται <<Κομμουνισμός>> , έχει αποκλειστικώς και την αποκλειστικά δική του <<Δημοκρατία>> , αλλά και την δική του <<ιστορία>> . Άσχετη τελείως και μη συγκρίσιμη με την πραγματική Αθηναϊκή Δημοκρατία των προγόνων μας , αλλά ούτε ακόμη και με αυτήν την κουλή , την αόμματη και την ανάπηρη που μας σερβίρουν οι Πολιτικοί μας <<Άθλιοι>> – πολιτικοί Ταγοί .

ΣΥΜΠΟΛΙΤΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ

4.- Πρίν από μερικές ημέρες έπεσε στα χέρια μου η από 19-2-2015 επιστολή – εισήγηση του <<ηγέτη>> της τοπικής <<Λαϊκής Συσπείρωσης>> , κ. ΓΚΙΖΙΩΤΗ Ανδρέα , που απευθυνόταν στο Δημοτικό Συμβούλιο και προσπαθούσε δι αυτής να δικαιολογήσει γιατί έπρεπε να ανακληθεί η απόφαση του Σώματος που είχε με συντριπτική πλειοψηφία αποφασίσει την ανάρτηση της φωτογραφίας του Παπαγιάνη Γεωργίου . Και βέβαια με την εισήγησή του αυτή , δεν κατέθεσε νέα στοιχεία όπως ας πούμε <<εγκληματικές πράξεις και παραλήψεις >> που διεπράχθησαν από το αείμνηστο Δήμαρχο και που θα δικαιολογούσαν την καθαίρεση της φωτογραφίας του , αλλά απλά εξωτερίκευσε το μένος των ντόπιων τουλάχιστον Κομμουνιστών σε βάρος του τότε Δημάρχου. Τώρα για όσους δεν γνωρίζετε η Λαϊκή Συσπείρωσή είναι το όνομα που έδωσε το Κ.Κ.Ε. Σε όλους του δημοτικούς κ.λ.π. Συνδυασμούς του , τους οποίους και έθεσε στην κρίση του Λαού , στις πρόσφατες Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές .
Φαίνεται όμως ότι για τους τοπικούς ηγέτες – κομμουνιστές , τουλάχιστον , το πρόβλημα της Χώρας μας ήταν είναι και θα είναι ο Παπαγιάνης . Είχαν λύσει όλα τα προβλήματα της Πόλης, είχαν ικανοποιήσει όλες τις ανάγκες των συμπολιτών τους , είχαν αναγείρει το Δημαρχιακό Μέγαρο , είχαν αποπερατώσει το Κολυμβητήριο , κ.λ.π. και τώρα έπρεπε χάριν της <<ιστορικής δικαιοσύνης>> και της δικής των Ελαστικής και κατά το δοκούν Δημοκρατίας που πιστεύουν , να καθαιρέσουν την φωτογραφία του , αποκαθιστώντας την <<ιστορία>> , που με την ανοχή των ηλιθίων , των ανικάνων , των κομπλεξικών και των φοβικών , των κατά καιρούς <<ηγετών>> της Δεξιάς , την παραποίησαν κατά το δοκούν και συμφώνως με τα δικά τους συμφέροντα γράφουν ανενόχλητοι και ελεύθεροι την δική τους κατά το δοκούν <<ιστορία>> . Έτσι με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν , έτσι ώστε , τα θύματα να τα <<ονομασθούν >>….. θύτες και τους θύτες ….. θύματα .

ΣΥΜΠΟΛΙΤΙΣΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ

5.- Θεωρώ υποχρέωσή μου να σας καταθέσω εν ονόματι της ιστορικής αλήθειας , αλλά και της Δημοκρατίας που εγώ πρεσβεύω , την αλήθεια γυμνή . Προφανώς άλλους θα στενοχωρήσω , άλλους θα εξοργίσω και πιθανότατα σε άλλους να ικανοποιήσω τις μύχιες επιθυμίες των , που κρατούν σε λανθάνουσα κατάσταση , λόγω της τρομοκρατίας και του φόβου των , εξ αιτίας της κατασκευασμένης Οργουελικής Δημοκρατίας που μας σερβίρουν και που δυστυχώς θέσπισαν σαν ποινικό αδίκημα και την σκέψη , αλλά και το φρόνημα . Και όπως είναι γνωστόν ότι όλα ανεξαιρέτως τα Ποινικά αδικήματα διώκονται , έτσι και αυτά τα ποινικά αδικήματα πλέον της σκέψης και του φρονήματος διώκονται και καταδιώκονται !!!!!
Όμως πέρα από όλα αυτά δεν μπορώ , μου είναι αδύνατον , θεωρώ εαυτόν υποχρεωμένο και πρός αποκατάσταση της αλήθειας , αλλά και αυτής ακόμη της υπερασπίσεως ηθικών αξιών και άγραφων νόμων , να αφήσω ασχολίαστη την εισηγητική πρός το Δημοτικό Συμβούλιο επιστολή του κ. Γκιζιώτη και να μην του υπενθυμίσω ορισμένα πραγματικά και αληθινά ιστορικά γεγονότα που ενσυνείδητα λησμονεί. Γιατί κάποια στιγμή πρέπει και ο κ. Γκιζιώτης , αλλά και οι σύντροφοί του, να αντιληφθούν ότι όλα έχουν ένα όριο και βέβαια και η υπομονή έχει το δικό της πλαφόν . Γράφει λοιπόν στην επίμαχη επιστολή του εκτός των άλλων και επί λέξει τα εξής :

<<…Η κατάργηση του εκλεγμένου Δημάρχου Σωτήρη Κατσάρα και των Δημοτικών Συμβούλων από την στρατιωτική δικτατορία και η τοποθέτηση του δοτού – χουντικού Παπαγιάννη είναι η πιό μαύρη σελίδα στην ιστορία του θεσμού στην Πόλη μας …>>

Επ’ αυτών θα ήθελα να μου απαντήσει ο φίλτατος κ. Γκιζιώτης , εάν γνωρίζει : Πότε μιά γυναίκα είναι έγκυος . Όταν είναι λίγο έγκυος ; Ή όταν είναι πολύ έγκυος ; Και φυσικά κατά την λογική δεν υπάρχει λίγο ή πολύ έγκυος , ή είναι ή δεν είναι έγκυος . Σωστόν ; Κατανοητόν ; Θα ήθελα τώρα να αναμοχλεύσω λίγο την λανθάνουσα μνήμη του κ. Γκιζιώτη , και να μου πεί αν συμφωνεί τουλάχιστον ότι το κίνημα των Συνταγματαρχών , εξεδηλώθει την 21η Απριλίου 1967 . ΝΑΙ ή ΟΧΙ ;

Είναι δεδομένο , είναι απαράβατος κανόνας , ότι ένα έμπλεο δημοκρατικών ιδεών Δημοτικό Συμβούλιο με επικεφαλής τον Δήμαρχό του , όπως εν προκειμένω ήταν το δικό μας , θα έπρεπε μέσα σε δύο άντε τρείς ημέρες , μετά από την επιβολή της Δικτατορίας , να έχει υποβάλει την ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ του . Αρνούμενο να υπηρετήσει την Χούντα έστω και για μια ώρα . Ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αγίας Παρασκευής ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ των ; ΝΑΙ ή ΟΧΙ ;

Υπάρχουν στα αρχεία του Δήμου οι παραιτήσεις των ; Η απάντησης είναι ΟΧΙ , απλώς διότι , ποτέ δεν τις υπέβαλαν .Τι έγινε όμως ; Στίς 31 Μαΐου 1967 , δηλαδή ΣΑΡΑΝΤΑ (40) ημέρες μετά την επιβολή της δικτατορίας , η Χουντική Κυβέρνηση ΚΑΘΑΙΡΕΙ τον Δήμαρχο και το Δημοτικό Συμβούλιο της Πόλης μας !!!!!!!!!! Αντί δηλαδή να έχουν λόγω δημοκρατιών ιδεών παραιτηθεί , παραμένουν υπηρετώντας την Χούντα επί ΣΑΡΑΝΤΑ (40) ολόκληρες ημέρες , οπότε η Στρατιωτική Κυβέρνηση την 31η Μαΐου 1967 τους ΚΑΘΑΙΡΕΙ !!!!
Συνάγεται λοιπόν εκ των ως άνω αναφερομένων ότι τρία καίρια ερωτήματα ζητούν άμεσες απαντήσεις .

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ :

<< Αν η Χούντα δεν τους είχε καθαιρέσει μετά από ΣΑΡΑΝΤΑ ημέρες θα είχαν υποβάλει την ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ τους , ή θα εξακολουθούσαν να υπηρετούν την Χούντα , ακόμα Δήμαρχος και Δημοτικό Συμβούλιο ;>>

ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ :

<< Τι ήταν αυτό που τους εμπόδισε επί ΣΑΡΑΝΤΑ ολόκληρες ημέρες να μην έχουν υποβάλει τις παραιτήσεις των ;>>

ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ :

<<Τελικά ο Δήμαρχος και το Δημοκρατικό Δημοτικό Συμβούλιο της Πόλης μας που υπηρέτησε την Χούντα επί ΣΑΡΑΝΤΑ ολόκληρες ΗΜΕΡΕΣ και το οποίον δεν ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ , αλλά ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ , είναι ΛΙΓΟ ΧΟΥΝΤΙΚΟ , είναι ΠΟΛΥ ΧΟΥΝΤΙΚΟ , ή είναι ΣΚΕΤΟ ΧΟΥΝΤΙΚΟ ; Κατά το λίγο ή πολύ έγκυος ;

6.- Άραγε με ακούει κανείς ; Θα πάρω απάντηση ; Πάμε όμως πάρα κάτω , Συνεχίζοντας επί λέξει αναγράφει ότι :

<<…Οι κομμουνιστές Δημοτικοί Σύμβουλοι Μαστρογιάννης Κώστας και Θανόπουλος Βασίλης επί πλέον σύρθηκαν σε φυλακές και εξορίες αφήνοντας όχι απλά την θέση τους αλλά και τις οικογένειές τους τα παιδιά τους …>>

Και αλήθεια λέγει ο φίλτατος κ. Γκιζιώτης και οι δυο ως άνω αναφερόμενοι πήγαν σε εξορίες και φυλακές . Δεν το αμφισβητώ και αν θέλετε την γνώμη μου θεωρώ ότι άδικα τους φυλάκισαν ή τους εξόρισαν και ειδικά τον Βασίλη τον Θανόπουλο , τον οποίον από μικρό παιδί εγνώριζα , για τον οποίον πίστευα και πιστεύω ότι ήταν ένας έντιμος και φιλήσυχος συμπολίτης μας . Το γιατί τον συνέλαβαν δεν μπορώ να το γνωρίζω .Όσο για τον Κώστα Μαστρογιάννη τον εγνώρισα σαν συνάδελφο στο δημοτικό συμβούλιο , αξιοπρεπέστατο και κύριο και μάλιστα δεν ήταν λίγες οι φορές που μετά το Συμβούλιο πίναμε τα κρασάκια μας . Τώρα αυτά που μπορώ να πω και για τους δυο , είναι , ας είναι καλά , εκεί που είναι , αν είναι κάπου . Όμως και οι δύο αυτοί , όπως και όλοι , όσοι τότε συνελήφθησαν και εξορίστηκαν είχαν μια σχετικά καλή ας την πούμε διαβίωση , αλλά πέρα από αυτήν μπορούσαν με μια υπογραφή να επιστρέψουν στα σπίτια τους .

Τον αείμνηστο όμως Πατέρα μου , τον δικό μου τον Πατέρα , τον συνέλαβαν όμηρο οι κομμουνιστές γιατί ήταν Δεξιός και μάλιστα τον συνέλαβε ο γαλατάς της γειτονιάς μας , ο οποίος εντάχθηκε στον ΕΛΑΣ και έγινε Καπετάνιος . Επί τέσσερις μήνες χιλιάδες ομήρους που είχαν συλλάβει τους τραβολογούσαν στα βουνά , ρακένδυτους , ψειριασμένους , πεινασμένους , οδηγώντας τους προφανώς σε κάποια <<Δημοκρατικά>> Κράτη τύπου Αλβανίας , Βουλγαρίας κ.λ.π.. Το ότι γλύτωσε , από τα <<δημοκρατικά>> χέρια τους , ήταν γιατί δραπέτευσε και γλύτωσε από αυτήν την <<ειδική δημοκρατική φιλοξενία>> που παρείχαν σε όλους τους ομήρους των . Και βέβαια δεν θα γράψω για τα όσα μας διηγήθηκε , τις φρικαλεότητες και τις ωμότητες που διέπραξαν , θα σας πω μόνο ότι κατά την αδιάκοπο πορεία τους όποιος έπεφτε κάτω , στο χώμα , από την αδυναμία , την εξάντληση , την πείνα και τις κακουχίες , αν δεν μπορούσε να συνεχίσει την πορεία εκτελείτο. .
7.- Και συνεχίζει ο κ. Γκιζιώτης γράφοντας στην εισηγητική επιστολή του επί λέξει και τα εξής :

<<…Το επιχείρημα πως και προηγούμενα είχε διατελέσει Πρόεδρος της Κοινότητος δεν τον <,ξεπλένει>> αλλά τον εκθέτει γιατί κάποιον όρκο πίστης στο σύνταγμα και τους νόμους θα είχε δώσει με το χέρι στο Ευαγγέλιο και το καταπάτησε . Και άλλοι υπήρξαν συνταγματάρχες του Ελληνικού Στρατού ….Τα εγκλήματά τους κρίθηκαν διαρκή…>>

Πρέπει να ομολογήσω ότι μου προξενεί κατάπληξη το γεγονός ότι οι παρόντες δημοτικοί σύμβουλοι και ο Δήμαρχος άκουγαν τον κ. Γκιζιώτη να διαβάζει τα ανωτέρω και κανένας τους δεν γνώριζε ή τουλάχιστον δεν ήθελε να γνωρίζει ότι :

8.- Το αδίκημα της 21 Απριλίου 1967 δεν ήταν ΔΙΑΡΚΕΣ όπως λανθασμένα (;) ισχυρίζεται ο εισηγητής κ. Γκιζιώτης . Σύμφωνα με την υπ΄αριθ. 753/73 Απόφαση του Αρείου Πάγου το αδίκημα χαρακτηρίσθηκε ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ . Εδώ όμως θα μου επιτρέψετε να σταθώ λίγο πάρα πάνω διότι :

Α) Είναι δεδομένο ότι την 1η Μαΐου 1975 συνήλθε σε συνεδρίαση το Συμβούλιο Εφετών και με την υπ’ αριθ. 355/75 Απόφασή του απεφάνθη ότι το αδίκημα ήταν ΔΙΑΡΚΕΣ . Στην περίπτωση αυτή θά έπρεπε να παραπεμφθούν να δικαστούν και να καταδικαστούν οι διατελέσαντες Πρωθυπουργοί , Υπουργοί , Γενικοί Γραμματείς , Δικαστικοί κ.λ.π. από το 1967 έως το 1974
Β) Έτσι για να αποφύγουν όλον αυτόν τον κυκεώνα προφανώς το Συμβούλιο των Εφετών συνεδριάζει εκ νέου , μετά λίγες ημέρες , δηλαδή στις 22 Μαΐου 1975 και με το υπ’ αριθ. 414/22-5-1975 βούλευμά του χαρακτηρίζει το αδίκημα ΣΤΙΓΜΙΑΙΟ. Τώρα τι μεσολάβησε σε διάστημα 20 ημερών και το Συμβούλιο των Εφετών άλλαξε την απόφασή του , αυτό είναι μια άλλη πονεμένη ιστορία .

9.- Όλα καλά μέχρις εδώ . Ξάφνου διεφάνη ένα ανυπέρβλητο και αξεπέραστο πρόβλημα . Ποιό είναι αυτό ; Είναι η διακήρυξη των Ανθρωπίνων δικαιωμάτων , από το 1948 που σαφέστατα ορίζει ότι :

<<…Ουδείς τιμωρείται δια πράξεις ή παραλήψεις , αίτινες κατά τον χρόνο της τελέσεώς των δεν αποτελούν αξιόποινα αδικήματα , συμφώνως πρός το εσωτερικόν ή διεθνές δίκαιον…>>

Έτσι βάση της διακηρύξεως αυτής , δεν θα μπορούσαν να δικάσουν κανένα σαν χουντικό . Προκειμένου λοιπόν να ξεπερασθεί ο σκόπελος αυτός και να καλυφθεί με κάποιο πέπλο νομιμότητος , να αποκτήσει δηλαδή νομιμοφάνεια , η Δίκη των Πραξικοπηματιών, τι έκαναν . Κατά την Σύνταξη του Συντάγματος του 1975 χαρακτηρίζουν σφετερισμό και έγκλημα το Πραξικόπημα . Δεν θα προχωρήσω περισσότερο , δεδομένου ότι οι έχοντες κοινό νου άνετα αντιλαμβάνονται, τι έχει συμβεί εν προκειμένω.
Απλώς θα είθελα να συμβουλεύσω , τον κ. Γκιζιώτη , ότι , όταν εισηγείται τουλάχιστον στο Δημοτικό Συμβούλιο κάποιο θέμα , οφείλει να λέγει πάντα την αλήθεια , είτε του αρέσει αυτή , είτε όχι και βασικά να είναι ενημερωμένος . Διότι δεν θέλω να φαντασθώ ότι εγνώριζε την αλήθεια και την απέκρυπτε , διότι τότε το <<έγκλημά>> του είναι διαρκές . Το δε δημοτικό συμβούλιο να μην λαμβάνει αποφάσεις του ποδαριού , αλλά να τις μελετά να εξετάζει επισταμένως τα δεδομένα και τα στοιχεία της υποθέσεως που κρίνει και να αποφασίζει , όχι εν θερμώ , όχι καιροσκοπικά και συγκυριακά , αλλά εν πλήρει νηφαλιότητα και Δικαιοσύνη , αυτά περιμένει ο λαός της Αγίας Παρασκευής , από αυτούς και όχι ανόητους ρεβανσισμούς που οδηγούν στην αναμόχλευση παθών τύπου <<Ραντεβού στα Γουναράδικα>> και στο <<Ελλάς Ελλάς Μελιγαλάς>> . Φθάνουν αυτά . Οι εποχές ιδιαίτερα οι σημερινές είναι κρίσιμες για το Έθνος μας . Ας βαδίσουμε ενωμένοι όλοι μαζί και ας τα αφήσουμε όλα αυτά πίσω μας . Εγώ προσωπικά τα έχω συγχώρησα όλα , αλλά δεν τα ξεχνώ και αυτό διότι αλλοίμονο σε αυτούς τους λαούς που ξεχνούν την ιστορία τους .

Κύριε Γκιζιώτη

Εσύ που βάπτισες το αδίκημα της 21ης Απριλίου 1967 ως ΔΙΑΡΚΕΣ .
Εσύ που σαν σύγχρονος Νέρων καταδιώκεις χρόνια τώρα έναν πρώην συνάνθρωπο μας που δεν μπορεί από εκεί που είναι να υπερασπιστεί τον εαυτόν του .
Εσύ που θεωρείς εαυτόν έντιμον ηθικόν και δημοκράτη , μπορείς να μου πείς , αν ο Ιωσήφ Στάλιν ο γνωστός σαν πατερούλης ήταν λίγο ΝΑΖΙ ή πολύ ΝΑΖΙ ; Και στα λέω αυτά διότι όπως πολύ καλά γνωρίζεις :
Την 23 Αυγούστου του 1939 έτους , ο τότε Υπουργός επί των Εξωτερικών της Ναζιστικής Γερμανίας Γιοαχίμ φον ΡΙΜΠΕΝΤΡΟΠ και ο Υπουργός των Εξωτερικών της τότε Σοβιετικής Ένωσης Βιάτσεσλαβ Μιχαήλοβιτς ΜΟΛΟΤΩΦ υπέγραψαν την Γερμανοσοβιετική συνθήκη όπως την ονόμασαν και η οποία επικυρώθηκε από το Ανώτατο Σοβιέτ στις 31 Αυγούστου 1939 . Μεταξύ άλλων η συνθήκη ειρήνης αυτή για την αδελφοποίηση Κομμουνιστών – Ναζιστών, προέβλεπε ότι με <<δημοκρατικό>> τρόπο οι Σοβιετικοί ανενόχλητοι από τους Ναζιστές μπορούν να καταλάβουν όλες τις Βαλτικές Χώρες και οι Ναζιστές ανενόχλητοι από του Σοβιετικούς να καταλάβουν την υπόλοιπη Ευρώπη !!!!!!!! Βέβαια ο παράφρων και αιμοσταγής Χίτλερ παραβίασε το Γερμανοσοβιετικό σύμφωνο και στις 22 Ιουνίου 1941 με την επιχείρηση ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΣΑ επετέθει κατά της Σοβιετικής Ένωσης με τα γνωστά αποτελέσματα . Τι είχαμε λοιπόν τότε μπροστά μας ; Είχαμε δυο ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ , τον Κομμουνισμό και τον Ναζισμό τα οποία επί δυο ολόκληρα χρόνια ήσαν ΣΥΜΜΑΧΟΙ !!! Και η απορία μου , που δικαιολογημένα κατατίθεται είναι , άν ο Χίτλερ δεν έσπαγε το Γερμανοσοβιετικό σύμφωνο τι θα γινόταν ; Είναι σφόδρα πιθανόν , Χίτλερ και Στάλιν χέρι χέρι μαζί , να ισοπέδωναν όχι μόνο την Ευρώπη , αλλά και ίσως ολόκληρο τον κόσμο , αν δεχθούμε ότι και η Ιαπωνία θα έμπαινε στον Άξωνα αυτόν όπως και αργότερα έγινε . Καταλαβαίνετε όλοι και όλες σας σε αυτήν την περίπτωση , για ποιά Δημοκρατία θα μιλούσαμε . Μήπως κάνω κάποιο λάθος από αυτά που σου προανέφερα ;

ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ και ΣΥΜΠΟΛΙΤΙΣΣΕΣ

Κατά την προσωπική μου άποψη και την ταπεινή μου γνώμη έχει διαπραχθεί ένα μεγάλο διαρκές ιστορικό λάθος . Ποιό είναι αυτό ; Έχουμε από την μια τον Ναζισμό πολύ σωστά και πολύ ορθά να κρίνεται από τα <<έργα>> του και όχι από τα <<ιδανικά>> και την ιδεολογία του .Από την άλλη , δεν θα έπρεπε όμως κατά τον ίδιο τρόπο να κρίνεται και ο Κομμουνισμός; Να κριθεί δηλαδή και αυτός από τα <<έργα>> του και όχι από τα <<οράματά>> του ή τις <<ουτοπίες>> που τον ενέπνευσαν ; Προσωπικώς , θεωρώ , ότι , η κύρια διαφορά , ανάμεσα στα δυο αυτά ολοκληρωτικά καθεστώτα , του Ναζισμού και του Κομμουνισμού , συνίσταται στό ότι η μεν κτηνωδία στον Ναζισμό , είναι κυνική και απροκάλυπτη , ενώ στον Κομμουνισμό είναι καμουφλαρισμένη με ιδεολογικά φτιασίδια .
Και αυτό συνάγεται από το ιστορικά και αληθινό γεγονός, ότι η τρέλα και η παραφροσύνη του αιμοσταγούς δολοφόνου Χίτλερ , προκειμένου να καταστεί επικυρίαρχος σε ολόκληρη και όχι μόνο την Ευρώπη , <<θυσίασε>> στν βωμό της τρέλας του και της παραφροσύνης του τις ζωές συνολικά 17 εκατομμυρίων ανθρώπων διαφόρων Εθνικοτήτων και υπηκόων διαφόρων Ευρωπαϊκών Κρατών. Από την άλλη ο <<Πατερούλης>> των Κομμουνιστών , ο Ιωσήφ Στάλιν , προκειμένου να σταθεροποιηθεί στον <<Θρόνο>> του εξόντωσε 22 εκατομμύρια στην συντριπτική τους πλειοψηφία Σοβιετικούς πολίτες!!! Αυτά είναι ιστορικώς αποδεδειγμένα και καταγεγραμμένα και δεν μπορούν από κανέναν να αμφισβητηθούν .

ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ και ΣΥΜΠΟΛΙΤΙΣΣΕΣ

Θα ήθελα πριν κλείσω την παρούσα επιστολήν μου να σημειώσω εδώ , ότι στην προηγούμενη απόφαση του Σώματος με την οποίαν απεφασίσθει η ανάρτησης της φωτογραφίας , ΣΥΣΣΩΜΗ η Δημοτική Παράταξη του κ. Σταθόπουλου είχε ψηφίσει ΥΠΕΡ της ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΣ , της φωτογραφίας. Τώρα τι άλλαξε και σύσσωμη σχεδόν η Παράταξή του , εψήφισε υπέρ της ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΣ; Θα περίμενα μιαν απάντηση σας κ. Δήμαρχε .

Τελικά όμως οφείλω να ομολογήσω , ότι όλη αυτή η ιστορία της φωτογραφίας , έβγαλε για την Πόλη μας <<λαγό>> . Τι εννοώ ; Θέλω να τονίσω όλως ιδιαιτέρως , ότι εμείς οι κάτοικοι της Αγίας Παρασκευής , πρέπει όχι μόνο να αισθανόμεθα , αλλά και να είμεθα έμπλεοι υπερηφάνειας , διότι όπως φαίνεται το νέο μας Δημοτικό Συμβούλιο με επικεφαλής τον <<ηγέτη>> της Λαϊκής Συσπείρωσης , έχοντας πάρει παραμάσχαλα την ζυγαριά των <<κριμάτων>> ταυτοποιήθηκε σαν ο τέταρτος Δικαστής του Άδη . Είναι γνωστό ότι τα τρία αδέλφια ΡΑΔΑΜΑΝΘΗΣ , ΜΙΝΩΣ και ΑΙΑΚΟΣ γόνοι του Διός και της Ευρώπης , για τον τελευταίο τον Αιακό λέγεται ότι μητέρα του ίσως να ήταν η Αίγινα , ήταν οι τρείς δικαστές του Άδη . Τώρα αποκτήσαμε και τον τέταρτο , ο οποίος με την ζυγαριά του , θα δικάζει πλέον τα πολιτικά ανομήματα των πολιτικών ψυχών που διαβαίνουν την Αχερουσία . Οποία τιμή δι ημάς .
Περαίνοντας την παρούσα μου θα ήταν μεγάλο ατόπημα για εμένα να μην πω έστω κάτι σαν Πολιτικό μνημόσυνο για τον Άνθρωπο και Δήμαρχο ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ΓΕΩΡΓΙΟ . Έχουμε λοιπόν :

Α) Τον Άνθρωπο Παπαγιάνη αποκλειστικώς κατά την προσωπική μου άποψη που μπορεί να είναι και υποκειμενική για κάποιους άλλους , ΟΥΔΕΙΣ μπορεί και ΟΥΔΕΙΣ είναι σε θέση να τον μεμφθεί και να τον κατηγορήσει . Από πρώτο χέρι σαν υπάλληλος τότε του Δήμου ξέρω πολλά . Ξέρω ότι σε κανέναν μα απολύτως σε κανέναν δεν αρνήθηκε την βοήθειά του . Ξέρω και έβλεπα και όχι μόνο , πρώην καπεταναίους τους ΕΛΑΣ ή απλούς <<συντρόφους>> , να ζητούν την βοήθειάν του και να την έχουν χωρίς δισταγμό και αμέριστη. Γνωρίζω πολλά , μα πάρα πολλά , διότι τα εβίωσα από πρώτο χέρι .

Β) Τον Άνθρωπο και τον Δήμαρχο Παπαγιάνη , τον είχα σαν δεύτερο πατέρα μου , αλλά και φίλο μου παρ’ όλα τα χρόνια που μας χώριζαν . Βέβαια κάποια στιγμή το 1978 οι δρόμοι μας χώρισαν , όταν με ανάγκασαν να κατέλθω σαν υποψήφιος Δήμαρχος . Το ποιοί και το πως δεν νομίζω ότι είναι τώρα η στιγμή για να γραφεί η ιστορία αυτή , μαζί με την πραγματική ιστορία της Πόλης , ίσως ……..κάποτε , αποφασίσω να την γράψω . Πάντως στο ακέραιο ανέλαβα τις όποιες ευθύνες , μου αναλογούσαν και όχι αυτές που μου καταλόγισαν οι άσπονδοι φίλοι μου και
Γ) Και τον Δήμαρχο Παπαγιάννη δεν μπορεί να τον ψέξει κανένας. Υπήρξε στην κυριολεξία ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ και ο αναμορφωτής της Πόλης . Ήταν αυτός που πρώτος κατάλαβε ότι ο Δήμος χρειαζόταν Δημαρχιακό Μέγαρο . Ήταν αυτός που με το από 27-1-1970 Β. Διάταγμα που εξεδόθη κατόπιν προσωπικών αποκλειστικά ενεργειών του και επαφών του και το οποίον δημοσιεύθηκε εις το υπ’ αριθ. 27 Φ.Ε.Κ. της 19-2-1970 προχώρησε στην τροποποίηση του εγκεκριμένου σχεδίου Πόλεως και στην αναγκαστική απαλλοτρίωση εκτάσεως 3.671, 70μ2 το γνωστό σε όλους μας πάρκινγκ , προκειμένου να ανεγερθεί εκεί το Δημαρχιακό Μέγαρο . Δεν έχει σημασία αν έκτοτε έχουν περάσει 45 ολόκληρα χρόνια και κανείς μα κανείς τους εκ των διατελεσάντων Δημάρχων δεν στάθηκε ικανός και άξιος να το οικοδομήσει και να αποκτήσει επί τέλους και η Πόλις μας το δικό της σπίτι . Και αυτό το πληρώνει . Το πληρώνει , πληρώνοντας ενοίκιο προκειμένου να στεγασθούν όλες οι Υπηρεσίες του Δήμου με δεκάδες χιλιάδες ευρώ μηνιαίως . Ίσως για αυτόν τον λόγο δεν θέλουν την φωτογραφία του . Ίσως να να μην μπορούν να τον βλέπουν , ίσως να μην μπορούν να βλέπουν ότι τους βλέπει .

Δ) Ήταν αυτός που έλαβε δάνειο 15.166.319 δρχ. Από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων για να πληρώσει ; α) Ποσόν 12.840.950 δρχ προκειμένου να αποζημιωθούν οι ιδιοκτήτες του ακινήτου για την ανέγερση του Δημαρχιακού μεγάρου με ιδιοκτήτες τους αδελφούς Βούλγαρη , β) Ποσόν 735.719 δρχ. Για την απαλλοτρίωση κτισμάτων , μανδροτοίχου , οπωροφόρων και καλλωπιστικών κ,λ.π. γ) Ποσόν 424.050 δρχ. για την αποζημίωση ιδιοκτητών της Κεντρικής Πλατείας Γ. Καβαλλάρη , Κ. Βοσκίδη δ) Ποσόν 189.000 δρχ για την αποζημείωση ιδιοκτητών της Κεντρικής Πλατείας , Τσενίδη – Ιορδανίδη και ε) Ποσόν 967.200 δρχ. Για την αποζημίωση άλλης πλατείας , της οποίας το όνομα δεν ενθυμούμαι . Αντί του Μάννα Χολή . Έ , σύντροφοι ; Για πείτε μου ΕΣΕΙΣ τι προσφέρατε όλα αυτά τα χρόνια στην Πόλη μας . Ποιά ήταν η προσφορά σας στο Κοινωνικό σύνολο ; Πολύ μπλά μπλά , ξύλινη γλώσσα και αναμασημένες κούφιες ιδέες.

Ε) Ήταν αυτός που με μια δημοπρασία δημοπράτησε άπαξ την κατασκευή και ασφαλτόστρωση ΤΡΙΑΝΤΑ ΕΝΝΕΑ (39) οδών του Δήμου , ξεχωριστά τους άλλους που έφτιαξε με άλλες δημοπρασίες . Γενικά ήταν ο Δήμαρχος που αναμόρφωσε την Πόλη , ήταν ο Δήμαρχος που εστέκετο πάντα δίπλα στον δημότη , ήταν ο προσιτός σε όλους Δήμαρχος .
Αυτά όλα που σας γράφω υπάρχουν στα Αρχεία του Δήμου εάν δεν τα έχουν εξαφανίσει όπως εξαφάνισαν τον ατομικόν μου υπηρεσιακόν φάκελλο . Όποιος όμως τα αμφισβητεί μπορεί να πάει να τα ζητήσει και να με επαληθεύσει ή να με διαψεύσει . Και πρός άρση πάσης παρεξηγήσεως . ΟΥΔΕΠΟΤΕ η οικογένεια Παπαγιάνη και οι φίλοι αυτών με ΕΨΗΦΙΣΑΝ . Αυτά πρός αποφυγήν πάσης διαστρέβλωσης των προθέσεών μου .

Μετά από όλα αυτά αξιότιμε κ. Δήμαρχε , απευθύνομαι τώρα σε εσένα , θεωρώ ότι πρέπει να αλλάξεις τακτική και να επαναφέρεις πάλι το θέμα για συζήτηση στο Δημοτικό Συμβούλιο. Η Ιστορία , δεν παραφράζεται , δεν πλαστογραφείται , δεν παραποιείται και δεν αποκρύπτεται .
Τελειώνοντας θα ήθελα να μου επιτρέψεις να σου σου υπενθυμίσω την προτροπή του Τρώος Μάντη Λαοκόοντα πρός τους συμπατριώτες του, : << Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας>> την οποίαν απηύθυνε στους συμπολίτες του Τρώες αντικρίζοντας το δώρο των Αχαιών, τον γνωστόν <<Δούρειο Ίππο>>.
Την ταυτότητα του <<Δαναού>> θέλω να πιστεύω ότι τον γνωρίζεις πάρα πολύ καλά και αυτό διότι , αυτός ο ίδιος <<Δαναός>> κατά τον ίδιο τρόπο παραμύθιαζε τον προκάτοχό σου τον Ζορμπά και έπαιζε τα παιχνίδια του και πέρναγε τα θέματά του . Προφανώς κάνει τα ίδια μαζί σου . Θυμήσου το τέλος της Τροίας . Θυμήσου το πολιτικό τέλος του κ. Ζορμπά . Και που είσαι . Τα χρόνια περνούν , πολύ , μα πάρα πολύ γρήγορα .

Κύριε Δήμαρχε θεωρώ δεδομένο ότι θα έχεις ακούσει το :

<<ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ ΑΧΑΡΙΣΤΟΥ>> .

Αφομοίωσε το , κάνετο κτήμα σου , κάνετο φάρο σου , αλλά μην σκεφθείς ΠΟΤΕ να το εφαρμόσεις . Να βάλεις κάποιον έμπιστο υπάλληλό σου ο οποίος θα σου θυμίζει ανελλιπώς και επί καθημερινής βάσεως <<ψέλνοντάς>> σου το <<Μέμνησον Δέσποτα τους προκατόχους σου>>, κάπως παραφρασμένο αλλά απολύτως επίκαιρο . Αυτά πρός το παρόν .

Με απόλυτη εκτίμηση
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Γ ΚΟΥΒΟΠΟΥΛΟΣ

 

 

 

—–

Το aparaskevi-images.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Τα συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Λάβετε ενεργά μέρος στην καθημερινή ενημέρωση του www.aparaskevi-images.gr , στέλνοντας φωτογραφίες, video, ή ένα μήνυμα στο  info@aparaskevi-images.gr
Ή μπείτε στην σελίδα μας στο Facebook  , ή στο Twitter

Απαγορεύεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο η χρήση ή η αναπαραγωγή των άρθρων και των φωτογραφιών της ιστοσελίδας aparaskevi-images.gr, σε οποιοδήποτε μέσο χωρίς να αναγράφεται η πηγή προέλευσης. Η χρήση και η αναπαραγωγή αυτών για εμπορικούς σκοπούς απαιτεί την έγγραφη άδεια του ιδιοκτήτη και κατόχου των αντιστοίχων δικαιωμάτων.