Επιστολή συνδημότη μας για την αναγκαιότητα διατήρησης της γραμμής Β5

Β5 λεωφορείο Αγία Παρασκευή Δημοσιεύουμε επιστολή που μας εστάλη από τον αξιότιμο συνδημότη μας κ. Γρηγόριο Ξάνθη, για την αναγκαιότητα της διατήρησης της λεωφορειογραμμής Β5 μέσα στην πόλη της Αγίας Παρασκευής.

***

Στις 13 Δεκεμβρίου 2015 και ώρα 11:00 έγινε υπό την αιγίδα του Συλλόγου Τσακού, συνάντηση φορέων της πόλης της Αγίας Παρασκευής και δημοτικών εκπροσώπων των παρατάξεων, για την γραμμή Β5. Σ’ αυτήν τη συνάντηση παρίστατο και ο κ’ Δήμαρχος, ο οποίος και τοποθετήθηκε επί του θέματος. Από τα λεγόμενά του, εκείνο που απεκόμιζε κανείς ως αίσθηση, ήταν ότι ο κ΄ Δήμαρχος δεν είχε καμία πρόταση . Απλά ζητούσε από τους παρευρισκόμενους να πουν την άποψή τους – που δεν καταγραφόταν πουθενά- για την κατάργηση ή μη της διέλευσης του Β5 από τον ιστό της πόλης, υιοθετώντας συγχρόνως συγκεκαλυμμένα την άποψη του ΟΑΣΑ περί κατάργησης της γραμμής από τον οικιστικό ιστό και την αντικατάσταση με νέα γραμμή 417, που θα έχει αφετηρία και τέρμα το Νομισματοκοπείο. Και ενώ σύσσωμο το ΔΣ του Δήμου έχει λάβει θέση υπέρ της διατηρήσεως του status quo, ο κ’ Δήμαρχος για μην δυσαρεστήσει τους υπευθύνους και ανευθυνοϋπευθύνους που μας κυβερνούν, περίπου προσπαθούσε με τα λεγόμενά του να υποστηρίξει την άποψη του ΟΑΣΑ. Η θέση του αποτελούσε τραγική μειοψηφία και δύο φορές προσπάθησε να την εκθέσει και να την υποστηρίξει ανεπιτυχώς.

Το θέμα που βάζει ο ΟΑΣΑ, ότι υπάρχει πρόβλημα οικονομικό για τη διατήρηση της υπάρχουσας κατάστασης είναι και έωλο και κοστοβόρο. Και τούτο διότι αν διατηρηθεί η γραμμή Β5, τότε απλά το λεωφορείο κάνει μια παράκαμψη, διερχόμενο από τον ιστό της πόλης και καταλήγει στην πλατεία της Αγίας Παρασκευής. Στην άλλη περίπτωση που το λεωφορείο Β5 ως γραμμή κορμού θα διασχίζει τη Μεσογείων και θα καταλήγει στην πλατεία, τοποθετώντας στη διαδρομή του ιστού της πόλης τη γραμμή 417, η δαπάνη θα είναι πολλαπλάσια, γιατί θα απαιτηθούν τέσσερα έως πέντε λεωφορεία, με αντίστοιχους οδηγούς, που ούτως ή άλλως υπάρχει λειψανδρία στον ΟΑΣΑ. Άρα η μόνη συμφέρουσα οικονομικά αλλά και από πλευράς εξυπηρέτησης των κατοίκων της πόλης λύση είναι να παραμείνει η κατάσταση ως έχει.

Και μια λεπτομέρεια, με πολλές συνέπειες. Λόγω της μετεπιβίβασης από το ένα λεωφορείο στο άλλο, περιμένοντας για αρκετό χρονικό διάστημα στη στάση μετεπιβίβασης, ένεκα της περιορισμένης χρονικής διάρκειας ισχύος του εισιτηρίου στα 70 λεπτά της ώρας, θα αναγκάζονται οι κάτοικοι να κόβουν και δεύτερο εισιτήριο, εντός του λεωφορείου για να διανύσουν ολόκληρη τη διαδρομή, παρυφές της πόλης των συνοικιών Τσακός, ΄Αγιος Ιωάννης-Σταθμός Λαρίσης, διαφορετικά θα τους επιβάλλεται το προβλεπόμενο πρόστιμο. Και τούτο θα είναι αρκετά τσουχτερό μετά και την εξαγγελθείσα αύξηση των εισιτηρίων από 1 Ιανουαρίου 2015 από 1,20 σε 1,40.  –

Μετά τιμής,  –

Ξάνθης Δ. Γρηγόριος

Συνταξιούχος Διευθυντής Λυκείου

Μαθηματικός      

 

—–

Λάβετε ενεργά μέρος στην καθημερινή ενημέρωση του www.aparaskevi-images.gr , στέλνοντας φωτογραφiες, video, ή ένα μήνυμα στο  info@aparaskevi-images.gr
Ή μπείτε στην σελίδα μας στο Facebook  , ή στο Twitter