Πρέπει να υπάρχει σχέδιο όραμα για τον ΙΟΛΑ. Δεν χρειάζεται ο Δήμος μας άλλο ένα ΄΄οικόπεδο΄΄, έχει ήδη αρκετά… Του Χρήστου Λαμπρινάκη

 

IMG_9559 κτήμα ΙΟΛΑ copy

Mιχάλη, διάβασα με προσοχή την ανάρτησή σου για την αγορά της βίλας ΙΟΛΑ από τον Δήμο Αγίας Παρασκευή, και εν μέρει θα συμφωνούσα με την τεκμηρίωση σου καθότι σε κάθε περίπτωση , η βίλα είναι ένα από τα ζητήματα της πόλεως , είναι όμως η ΠΡΩΤΗ προτεραιότητα ;

Κατ΄αρχάς πριν επιχειρηματολογήσω θα ήθελα να επισημάνω ότι άλλο θέμα ήταν η δημιουργία του μετρό στην πλατεία ( απόφαση- έγκριση με χωρίς κόστος οικονομικό για τους κατοίκους) και άλλο η αγορά της βίλας ( με δυσβάστακτο κόστος για τους κατοίκους ,πρώτη δόση περίπου 620.0000)

Όπως γνωρίζεις ζω στα Πευκάκια . Σε μία περιοχή , που όπως αρθρογράφησες πολλές φορές, έδωσε και δίνει ακόμη για την πράξη εφαρμογής , γή και χρήμα.

Γή και χρήμα, προκειμένου να δημιουργηθούν πεζοδρόμια, να ασφαλτωθούν δρόμοι που ακόμη δέκα τρία χρόνια μετά είναι χωματόδρομοι, να υπάρξουν παιδικές χαρές, να γίνει διάνοιξη δρόμων , να καλυφθούν οι λακκούβες στους δρόμους, να γίνει έστω μία ήπια παρέμβαση στο αθλητικό- προπονητήριο για χρήση από τους κατοίκους και όχι όπως είναι τώρα χώρος αποθέσεως μπαζών και σωλήνων ανακατεμένος από αγριόχορτα και στο πουθενά να κάνουν την εμφάνισή τους αδέσποτα σκυλιά, να φτιαχτούν οι χώροι του μπάσκετ που όχι μόνο δεν μπορείς να αθληθείς αλλά κινδυνεύει η σωματική σου ακεραιότητα, να φτιαχτεί μια έστω πλατεία μιάς και διεκδικούμε την πρωτιά ως νέα συνοικία να δίνουμε γή και χρήμα για να φτιαχθούν πλατείες και πλατεία να μην έχουμε , να …..να (δεν θεωρώ σκόπιμο να αναφέρω εδώ όλα τα προβλήματα της συνοικίας μου).

Δεν μπορώ να δεχτώ να μειώνεται :

α. Η Κατασκευή αγωγών όμβριων έτους 2017 από 20.000,00 σε 10.000,00

β. Η Κατασκευή παιδικής χαράς Ερμού και Αισώπου Ο.Τ. 406 από 4.400,00 σε 0,00

γ. Η Διαμόρφωση παιδικής χαράς επί των οδών Ησιόδου και Αμαλιάδος (Ο.Τ.362) από 50.000,00 σε 0,00

δ. Οι Διανοίξεις οδών 2017 από 20.000,00 σε 5.000,00

ε. Οι Συντηρήσεις – Επισκευές – βελτιώσεις σχολικών κτιρίων έτους 2017 από 260.000,00 σε 65.600,00

στ. Συντηρήσεις επισκευές έργων οδοποιίας έτους 2017 από 70.000,00 σε 5.000,00

ζ. Να μην έχουν καύσιμο και ανταλλακτικά τα απορριμματοφόρα –σκούπες αυτοκίνητα του Δήμου.

η. Όπως επίσης και γενικότερα στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου μας η Ανάπλαση Αιγαίου Πελάγους , αυτή της οδού Ευγ. Γιαβάση και λοιπών οδών στην περίμετρο της κεντρικής πλατείας καθώς και να μην έχω Δημαρχείο- κολυμβητήριο……

Και όλα αυτά γιατί ;

Για να δώσει ο Δήμος κατατρώγοντας την σάρκα μας σαν πρώτη δόση 620.000 ευρώ για αγορά της βίλας.

Πράγματι , ο ΙΟΛΑΣ αποτελεί και κατά την δική μου εκτίμησή “πολιτιστικό τοπόσημο, πανελλαδικής εμβέλειας και παγκόσμιας αποδοχής” και σαν τέτοιο πρέπει να αντιμετωπισθεί μέσω των κρατικών φορέων (υπουργείων τουρισμού-πολιτισμού ) με συμμετοχή φυσικά του Δήμου, στο μέγεθος που του αναλογεί.

Δεν συμφωνώ, επίσης ότι οι προβληματισμοί , για την επόμενη μέρα της αγοράς, είναι της επόμενης μέρας, αφού πρώτα έλθει στην ιδιοκτησία και δικαιοδοσία της πόλης και του δήμου, διότι αυτός που διαχειρίζεται τα χρήματά μας, δεν έχει το δικαίωμα στο να επικαλείται το ΄΄ τότε θα δούμε΄΄ πρέπει να υπάρχει σχέδιο και όραμα κοστολογημένο. Δεν χρειάζεται ο Δήμος μας άλλο ένα ΄΄οικόπεδο΄΄, έχει ήδη αρκετά.

Εν κατακλείδι, πράγματι η σημερινή δημοτική αρχή, προσεγγίζει διαφορετικά την ιεράρχηση των προτεραιοτήτων και για τούτο κρίνεται καθημερινά και θα κριθεί, τελικά από τον λαό στις επόμενες εκλογές ,μήπως όμως πριν φτάσουμε στις εκλογές καλό θα ήταν να ερωτηθούμε τώρα επι του θέματος ( με όποιο τρόπο κριθεί πρόσφορο) ,γιατί το θέμα άπτεται της άμεσης καθημερινότητάς μας και μας αφορά όλους;

 

—–
Λάβετε ενεργά μέρος στην καθημερινή ενημέρωση του www.aparaskevi-images.gr , στέλνοντας φωτογραφiες, video, ή ένα μήνυμα στο  info@aparaskevi-images.gr
Ή μπείτε στην σελίδα μας στο Facebook  , ή στο Twitter