Τοποθέτηση Αντιδημάρχου Διοίκησης Γιάννη Αργυρού – Πεπραγμένα του 2020 (VD)

Κατά τη διάρκεια της Ειδικής Δημόσιας Συνεδρίασης τοποθετήθηκε ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης & Εξυπηρέτησης του πολίτη, ο κ. Γιάννης Αργυρός . Ο κ. Αργυρός αναφέρθηκε αναλυτικά στα πεπραγμένα της Αντιδημαρχίας, στους στόχους τις Διοίκησης που πέρασαν για τα έτη 2019 και 2020. Ακολουθεί όλο το κείμενο της τοποθέτησης.

Α. ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

  1. Πρωταρχικό μέλημα της Αντιδημαρχίας μου ήταν και είναι η απρόσκοπτη και ολοκληρωτική εξυπηρέτηση των πολιτών και κατοίκων της Πόλης. Με την ανάληψη των καθηκόντων μου έκανα συνάντηση με τους προηγούμενους αντιδημάρχους κ. Κοντοπούλου και Χατζηανδρρέου, ώστε να ενημερωθώ γι όλο το φάσμα και το αντικείμενο, καθώς και για να υπάρξει τυπικά και ουσιαστικά ομαλή διαδοχή.
  2. Με ανάλογες κινήσεις και τοποθετήσεις υπαλλήλων στις θέσεις κλειδιά της διοίκησης, η συναλλαγή με τους δημότες στα διοικητικά θέματα βελτιώθηκε και λειτουργεί άψογα. Διαπιστώσαμε καθυστερήσεις στην έκδοση πιστοποιητικών για εβδομάδες ή μήνες και χωρίς να τηρείται το προβλεπόμενο αρχείο για χρόνια. Σήμερα η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται άμεσα είτε αφορά το Ληξιαρχείο, είτε το Δημοτολόγιο.
  3. Επήλθε τάξη στις διαδικασίες διεκπεραίωσης των θεμάτων του Νεκροταφείου, χωρίς εκκρεμότητες. Πλην εξαιρέσεων κηδείες γίνονται μόνο τις εργάσιμες ημέρες και Σάββατο αρκεί να έχουν ολοκληρωθεί οι οικονομικές και άλλες διαδικασίες μέχρι το μεσημέρι της Παρασκευής.
  4. Οι πολιτικοί γάμοι τελούνται με αξιοπρέπεια μέσα στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Εξετάζεταιη δυνατότητα τέλεσης γάμων και απογευματινές ώρες, καθώς και εκτός Δημαρχείου, σε πιο καλαίσθητο χώρο (πχ Πέτρινο Πολιτιστικού Κέντρου Σ. Κώτση).

  • Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες και συντάχθηκαντα περιγράμματα των θέσεων εργασίας του Δήμου, ώστε πλέον ο Δήμος να μπορεί να ενταχθεί στην κινητικότητα και να εμπλουτίσει το ανθρώπινο δυναμικό του, τα οποία δεν είχαν καν αρχίσει. Η έλλειψη των περιγραμμάτων αυτών έχει αποστερήσει τον Δήμο από επιστημονικό κυρίως προσωπικό που έχει ανάγκη.
  • Ολοκληρώνεται η νέα αναμόρφωση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΟΕΥ) του Δήμου, ο οποίος είχε καθυστερήσει και ήμασταν παράνομοι σε σχέση με τους νέους νόμους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
  • Τακτοποιήσαμε εκκρεμότητες των υπαλλήλων του Δήμου σε ΜΑΠ που εκκρεμούσαν από χρόνια και που είχαν ληφθεί αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, χωρίς να υλοποιηθούν, αλλά και χωρίς περιεχόμενο.

Μέλημα πρωταρχικό και στόχος της διοίκησής μας είναιη απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών – χρηστών των υπηρεσιών του Δήμου, και μάλιστα χωρίς τη φυσική παρουσία τους στο κτίριο του Δημαρχείου.

 Επόμενο βήμα για το οποίο εργαζόμαστε και είμαστε σε συνεννοήσεις με την Τράπεζα  EUROBANK, στην οποία ο Δήμος έχει τα χρηματικά αποθέματά του είναι η δυνατότητα «ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΟΦΕΙΛΗΣ», ώστε οι συναλλασσόμενοι με τις Οικονομικές Υπηρεσίες μας να μπορούν να διεκπεραιώνουν τις συναλλαγές τους από το σπίτι τους.

Β. ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (ΚΕΠ)

  1. Το  ΚΕΠ Αγίας Παρασκευής λειτουργούσε ασυντόνιστα και με εμφανή έλλειψη προσωπικού.   Με συντονισμένες ενέργειες αναδιάρθρωσης και κεντρίζοντας το φιλότιμο και την φιλεργασία του προσωπικούλειτουργεί σήμερα άψογα όλα τα Πρωινά και ορισμένες ημέρες της εβδομάδος και Απόγευμα, καθώς και κάθε Σάββατο πρωί.
  2. Με προτάσεις μας στο Υπουργείο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, πριν μάλιστα την περίοδο του κορωνοϊού, που υιοθετήθηκαν πλήρως, όπως ήδη έχουν θεσμοθετηθεί και εφαρμόζονται οι πολίτες μπορούν πλέον από το  PCτους ή το κινητό τους να εκδώσουν όλα σχεδόν τα πιστοποιητικά, να έχουν ψηφιακή υπογραφή και να μην απαιτείται η φυσική τους παρουσία στο ΚΕΠ.

Στόχος μας η πλήρης ψηφιοποίηση και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση όλων των χρηστών, ώστε να μην ταλαιπωρούνται και να πρέπει να έρχονται στους χώρους του ΚΕΠ.

Γ. ΝΕΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ

Πριν την ανάληψη της Νέας Δημοτικής Αρχής ο κ. Σταθόπουλος ανανέωσε τη σύμβαση που είχε ο Δήμος με τους διαχειριστές της Ιστοσελίδας μας «agiaparaskevi.gr». και μάλιστα για δύο χρόνια.

Πήραμε πρωτοβουλία και πείσαμε τους διαχειριστές και φτειάξαμε νέα ιστοσελίδα πιο λειτουργική, πιο εύχρηστη και σύγχρονη. Η δημοκρατικότητα της σημερινής Δημοτικής Αρχής είναι ότι προβλέψαμε και έχουν την δυνατότητα να καταθέτουν τις απόψεις τους, όποιες κι αν είναι αυτές, όλες οι δημοτικές παρατάξεις και άλλοι φορείς της πόλης.

Μέσα από τη νέα Ιστοσελίδα μας θα μπορούν οι Δημότες μας να επικοινωνούν με τις Υπηρεσίες του Δήμου και να έχουν προσωπική επαφή με συγκεκριμένο υπάλληλο και χρονοδιάγραμμα επίλυσης του προβλήματός τους.

Δ. ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ – ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟ & ΕΛΛΗΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (ΕΕΑΕ).

                Με σύμβαση που υπογράψαμε ήδη με το Κέντρο Ερευνών  “ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ” και την ΕΕΑΕ, μπορεί πλέον ο Δήμος μας να ενεργεί τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους μέτρησης της Ηλεκτρομαγνητικής Ακτινοβολίας σε σταθμούς αναμετάδοσης σημάτων (κεραίες κινητής τηλεφωνίας). Ο Δήμος μας συμμετέχει με έναν τεχνικό και έναν οδηγό, και ο Δημόκριτος με εξοπλισμένο πλήρως αυτοκίνητο, που μας παραχωρείται Δωρεάν.