Οι παγκορασίδες της ΑΕΑΠ επιβλήθηκαν μέσα στο Μαραθώνα(video)

 

Τέταρτη συνεχόμενη νίκη για την ομάδα της Αγίας Παρασκευής στο πρωτάθλημα παγκορασίδων της ΕΣΠΑΑΑ αφού υπερίσχυσε του Μαραθώνα με 1 – 3 σετ.

ΜΕΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ-1 – ΑΕ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ         1 – 3

Ο αγώνας που έγινε στις 6/4/2013 σε ένα γήπεδο φωτιά στον Μαραθώνα, δικαίωσε τις προσπάθειες των αθλητριών της Αθλητικής Ένωσης Αγίας Παρασκευής και του προπονητή Γιάννη Παύλου, που πήγαν προετοιμασμένοι να παίξουν σ’ ένα ιδιαίτερο γήπεδο.

Ο αγώνας ξεκίνησε με την ΑΕ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ να παίρνει το πρώτο σετ , στη συνέχεια να χάνει το δεύτερο και να φορτσάρει κερδίζοντας τα δύο επόμενα. Αναλυτικά τα σετ:

13-25,    25-10,    19-25   και    18-25

Στη διάρκεια του αγώνα δέχτηκε παρατήρηση από το διαιτητή και κίτρινη κάρτα ο προπονητής του Μαραθώνα κ. Θανάσης Κάππος.

Σημειώσεις:

  • Η συμπεριφορά του προπονητή του Μαραθώνα ήταν ανάρμοστη για λειτουργό του αθλητισμού. Πέρα από τις παρεμβάσεις κατά τη διάρκεια του αγώνα προς τους διαιτητές που του χάρισαν την κίτρινη κάρτα, στο τέλος αρνήθηκε να χαιρετήσει την αρχηγό της ομάδας της ΑΕΑΠ ως είθισται κάνοντας μάλιστα απαξιωτική κίνηση προς αυτή και διαπληκτίστηκε με γονείς της ομάδας της Αγίας Παρασκευής.
  • Η φιλοξενία ήταν αχαρακτήριστη … Γιουχαρίσματα πίσω από τις παίκτριες τις Αγ. Παρασκευής καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.
  • Το γήπεδο δεν θυμίζει σε τίποτα γήπεδο για διεξαγωγή αγώνων, όπως μάθαμε δημιουργήθηκε για προπονητήριο των Ολυμπιακών Αγώνων, είναι χωρίς κερκίδες με δύο σκαλοπάτια στη θέση τους που καθιστά τους θεατές σχεδόν μέσα στον αγωνιστικό χώρο, περίεργη και χαμηλή οροφή (δείτε τις φωτογραφίες) και χωρίς επαρκή ανανέωση οξυγόνου που δυσκολεύει ακόμα περισσότερο με την παρουσία τόσων πολλών οπαδών. Αναρωτιόμαστε πως δόθηκε άδεια από τους αρμόδιους για να γίνει χρήση!!!
  • Παρόλα αυτά, ας μου επιτραπεί η έκφραση, οι παγκορασίδες της ΑΕΑΠ δεν μασάνε και κερδίζουν με την αξία και τον τσαμπουκά τους.
  • Οι γονείς πάντα εκεί θερμοί οπαδοί και συμπαραστάτες κάνουν το γήπεδο κόλαση (με την καλή έννοια και την σωστή συμπεριφορά).


.





.