Χωρίς τίτλο. Του Σπύρου Παπασπύρου

spasmena1

Τι κι αν ζούμε σ΄ ένα (ακόμη) όμορφο προάστιο; Τί κι αν το «πνευματικό» επίπεδο της πόλεώς μας θεωρείται υψηλό; Δυστυχώς, υπάρχουν αρκετοί που δεν αγαπούν τον τόπο που μεγάλωσαν ή που κατοικούν. Ή δεν έμαθαν τα παιδιά τους να το κάνουν.

Τις τελευταίες ημέρες γίναμε μάρτυρες ενός θεάτρου του παραλόγου. Ενός θεάτρου πολύ, μα πολύ, κακής ποιότητος. Πρωταγωνιστές Δημοτικοί «παράγοντες» και  κάποιο Μέσο Μαζικής (υποτίθεται) Ενημερώσεως (υποτίθεται).  Αναφέρομαι στο θέμα της προτάσεως  ιδιώτου, για την τοποθέτηση (σχετικά μικρού είναι γεγονός) Χριστουγεννιάτικου θεματικού πάρκου στην κεντρική μας πλατεία καθώς και σε άλλες τρεις πλατείες. Μια πρόταση που ήλθε τις πρώτες ημέρες του Δεκεμβρίου και για τον λόγο αυτό εισήχθη με την διαδικασία του κατεπείγοντος στο Δημοτικό Συμβούλιο. Με ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ των κ.κ. Γιαννακόπουλου, Κρητικίδη, Αλεφαντή, Μουστόγιαννη και Αλεξόπουλου, το θέμα δεν συζητήθηκε γιατί οι εν λόγω κύριοι, εκμεταλλευόμενοι την συγκυρία (λόγω της ολιγόλεπτης καθυστερήσεως προσελεύσεως δύο Δημ. Συμβούλων της συμπολιτεύσεως που εργάζονταν), κατεψήφισαν το ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ. Αποτέλεσμα της ενέργειάς τους αυτής, ήταν να συζητηθεί το θέμα, σε κανονική πλέον συνεδρίαση, μία εβδομάδα περίπου αργότερα, στο «παρά πέντε». Στην συνεδρίαση αυτή, το θέμα υπερψηφίσθηκε, ΑΠΟΝΤΩΝ όμως του κ. Αλεφαντή (δεν πήγε καθόλου) και των κ.κ. Γιαννακόπουλου και Κρητικίδη, οι οποίοι απεχώρησαν πριν την ψήφιση του θέματος (γιατί άραγε;). Ο παρών κ. Αλεξόπουλος ψήφισε ΛΕΥΚΟ.  Παρών στην συνεδρίαση αυτή και ο Πρόεδρος της ΕΝΕΒΑΠ κ. Μάκης Χάρχαρος, ο οποίος  ήταν, γενικά, αρνητικά  διακείμενος στο όλο θέμα.

Με όλα αυτά τα εμπόδια, άρχισαν να τοποθετούνται τα διάφορα θέματα και παιγνίδια αρκετά αργά. Πολύ κοντά στα Χριστούγεννα. Με συνέπεια, να αργήσει να αποκτήσει μια επί πλέον κίνηση η πλατεία, που θα έδινε μια ανάσα στους δοκιμαζόμενους καταστηματάρχες της, πέραν του γεγονότος ότι τα μικρά παιδιά (λόγω και των συχνών βροχοπτώσεων) δεν είχαν την χαρά να παίξουν λίγο περισσότερο στις διακοπές τους.

spasmena2Ο ιδιώτης επιχειρηματίας, έχοντας την υποχρέωση, άρχισε να τοποθετεί κάποια Χριστουγεννιάτικα θέματα και στις άλλες 3 πλατείες . Για πόσο; Για λίγες ώρες, αφού κάποιοι άγνωστοι φρόντισαν να τα καταστρέψουν, όπως κατέστρεψαν και την Φάτνη που τοποθετήθηκε στην κεντρική πλατεία (επισκευάσθηκε και επανατοποθετήθηκε). Δεν ξέρω ούτε τον λόγο ούτε τον σκοπό που έγιναν αυτές οι καταστροφές. Να είναι περιστασιακές, από κάποιους συμπλεγματικούς; Το ελπίζω και το εύχομαι. Να ευθύνεται η ρητορική κάποιων που θεωρούσαν την τοποθέτηση των θεμάτων στις πλατείες  περίπου ως «εθνική προδοσία», αυτό που φανάτισε τους καταστροφείς; Ας το σκεφθούν οι ίδιοι.  Πάντως, δεν θέλω να σκέπτομαι το τί άλλο έχει να συμβεί έως τις Δημοτικές Εκλογές…

Ίσως να βρεθεί κάποιος να κάνει την σκέψη; «Και γιατί δεν υπάρχει φύλαξη»; Πέραν του απαγορευτικού κόστους της 24ώρου φυλάξεως σε 4 πλατείες (κάποιες καταστροφές έγιναν με το φως της ημέρας), θα απαντούσα «μα χρειάζεται φύλαξη»; Πού ζούμε; Στην Δαμασκό, μεσούντος του εμφυλίου πολέμου; Ή μήπως τελικά έτσι είναι;

Μέσα σε όλα αυτά, έχουμε και το site«AgiaParaskeviGuide”. Tο οποίο φαίνεται ότι δεν κάνει «διακοπές»… Μάλλον το «πνεύμα των  Χριστουγέννων» δεν τον αγγίζει. Και συνεχώς έβγαινε με άρθρα, για να μας πει τί είδε και τί δεν είδε. Έχω όμως μία απορία: Πριν αρκετές ημέρες, «παραπονέθηκε» ότι δεν είδε τα θέματα που έπρεπε να τοποθετηθούν στις πλατείες. Όταν μπήκαν (την επομένη του άρθρου του) και καταστράφηκαν, δεν τα είδε; Ή από την ημέρα του άρθρου του  και μετά, κλείσθηκε στο σπίτι του; Και αν τα είδε, γιατί δεν έγραψε κάτι σχετικά, με φωτογραφίες, καταδικάζοντας μάλιστα το γεγονός απερίφραστα; Όπως και γιατί δεν κατεδίκασε την εσκεμμένη παρελκυστική πολιτική, στο θέμα αυτό τουλάχιστον, του κ. Γιαννακόπουλου και της «συνοδείας» του; Την  ανόητα παρελκυστική πολιτική, συνεπεία της οποίας επλήγη τελικώς η πόλη. Ρητορικά τα ερωτήματα γιατί, προσωπικώς, γνωρίζω την απάντηση.

Στην δεύτερη παράγραφο του κειμένου, έχω την λέξη παράγοντες σε εισαγωγικά.  Ο παράγων προέρχεται από το ρήμα παράγω,  εννοείται κάτι καλό. Ορισμένοι όμως το μόνο που ξέρουν ή μπορούν να  «παράγουν», είναι το απόλυτο ΜΗΔΕΝ… Και θυμίζουν αυτόν που σκότωσε τους γονείς του και μετά ζητούσε την επιείκεια του Δικαστηρίου γιατί ήταν ορφανός.

Σπύρος Παπασπύρος

Σχης ε.α.

Μέλος Δ.Σ. ΠΑΟΔΑΠ

Λάβετε ενεργά μέρος στην καθημερινή ενημέρωση του www.aparaskevi-images.gr , στέλνοντας φωτογραφίες, video, ή ένα μήνυμα στο  info@aparaskevi-images.gr

Ή μπείτε στην σελίδα μας στο Facebook