Η Ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της πόλης έγινε….Διαμόρφωση πεζοδρομίων

Έστω και με μεγάλη καθυστέρηση συνεχίζονται τα έργα στην Αγ. Ιωάννου. Αφού πέρασαν δυόμιση χρόνια από την ανάληψη της διοίκησης Ζορμπά, ο ίδιος και η διοίκηση του συνεχίζουν το έργο που είχαν καταγγείλει προεκλογικά και μετεκλογικά χρησιμοποιώντας τα ίδια αθώα και καθαρά υλικά με το υπάρχον, που ο δήμαρχος Βασίλης Ζορμπάς χαρακτήριζε όσο βρισκόταν στην αντιπολίτευση, ως «ραδιενεργά», «επικίνδυνα» και «καρκινογόνα».

Τουλάχιστον μια συγγνώμη από την πλευρά του Δημάρχου δε θα έβλαπτε.

Ας υπενθυμίσουμε όμως τα βασικά του οραματικού μας σχεδίου για την ανάπλαση του κέντρου της πόλης, που πρακτικά θα ένωνε τις δύο πλατείες (Αγ. Παρασκευής και Αγ. Ιωάννου) αλλά δυστυχώς εξελίχθηκε σε απλή διαμόρφωση των πεζοδρομίων:

√ βελτίωνε σημαντικά το πρόβλημα της αυξημένης κυκλοφορίας και της έλλειψης χώρου στάθμευσης που καθιστά αδιάβατη την Αγ. Ιωάννου. Δυστυχώς, το υπάρχον σχέδιο επιδεινώνει το πρόβλημα αφού οι θέσεις στάθμευσης περιορίζονται με αποτέλεσμα την αύξηση της κυκλοφορίας.

√ σεβόταν την προτεραιότητα στο δημότη, τη μητέρα με το καρότσι, τη βόλτα του υπερήλικα. Δυστυχώς, το υπάρχον σχέδιο εξυπηρετεί τα οχήματα και την αύξηση του θορύβου και της ρύπανσης.

√ είχε εξασφαλισμένη χρηματοδότηση 1,4 εκατ. Ευρώ από το ΥΠΕΧΩΔΕ, ενώ τώρα ο λογαριασμός θα πληρωθεί απευθείας από τους δημότες.

Από την πλευρά μας, διαβεβαιώνουμε τους πάντες ότι παρόλο που υπάρχουν μια σειρά από διαδικαστικά ζητήματα τα οποία αρκούν για να καθυστερήσουμε το έργο, δεν θα το κάνουμε.

Η θέση μας είναι ξεκάθαρη! Το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί, έστω και χωρίς όραμα, για το καλό της πόλης, των κατοίκων και των επαγγελματιών. Δε θα πέσουμε στην ίδια μικροπολιτική παγίδα να βρεθούμε απέναντι στο έργο και να κάνουμε ότι μπορούμε για να το εμποδίσουμε με ψηφοθηρικούς σκοπούς όπως το βιώσαμε όταν ήμασταν διοίκηση ακόμη και από το σημερινό δήμαρχο.

Τέλος, θέλουμε να εκφράσουμε την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή μας στους επαγγελματίες και την ΕΝΕΒΑΠ. Η δημοτική αρχή θα μπορούσε να μην προχωρήσει εξαρχής σε μονοδρόμηση ολόκληρου του δρόμου, αλλά τμηματικά ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών. Με τη χρήση παραπλεύρων οδών θα υπήρχε η δυνατότητα καθόδου προς τη Λεωφ. Μεσογείων και εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς.

Επίσης, θεωρείται επιβεβλημένη η επαναφορά της κυκλικής λεωφορειακής γραμμής 408, που είχαμε κατακτήσει ως δημοτική αρχή, προκειμένου να διευκολυνθεί η πρόσβαση στα καταστήματα.

Η Δημοτική παράταξη
«Μαζί για την Αγία Παρασκευή»