Κάντε κλικ για μεγέθυνση
Τέταρτο θέμα της συνεδρίασης του ΔΣ στις 26/2 ήταν η
4. Λήψη απόφασης για κυκλοφοριακές ρυθμίσεις βάσει της “Γενικής Μελέτης Κυκλοφορίας και Στάθμευσης Δήμου Αγίας Παρασκευής”, Κατόπιν της υπ’ αριθμ. 94/2013 απόφασης της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής. (εισηγητής: Εντεταλμένος Σύμβουλος κ. Κ. Τσιαμπάς).
Αφορούσε κυκλοφοριακές μετατροπές στη φορά κυκλοφορίας ορισμένων δρόμων όπως και μονοδρομήσεις. Η κυκλοφοριακή μελέτη αφορά διάφορες περιοχές της πόλης, όπως θα παρακολουθήσετε και στο βίντεο, εμείς όμως θα εστιάσουμε στην περιοχή του Τσακού και ιδίως στη διασταύρωση Γοργοποτάμου & Λευκωσίας για τον πολύ σοβαρό λόγο ότι εκεί υπάρχει ιστορικό δύο (2) θανατηφόρων τροχαίων ένα παλαιότερα και ένα πιο πρόσφατα στις 29/11/2012 για το οποίο σας είχε ενημερώσει αναλυτικά η ιστοσελίδα μας.
Από τη μελέτη προτείνεται να μονοδρομηθούν οι δύο οδοί (βλ. σχεδιάγραμμα) με έξοδο προς την Ελ. Βενιζέλου, το οποίο και δέχτηκαν όλοι εκτός του κ. Κρητικίδη ως προς τη Γοργοποτάμου, ο οποίος τοποθετήθηκε ως εξής: “Η Γοργοποτάμου είναι ένας δρόμος φαρδύς και με μικρή κίνηση και η μονοδρόμησή της θα φέρει πολύ μεγάλη ταλαιπωρία. Αν η μονοδρόμηση στη Νικηταρά & τη Λευκωσίας είναι υποχρεωτική μετά το φάρδεμα των πεζοδρομίων, στη Γοργοποτάμου επειδή δεν έχει γίνει ακόμα τέτοια παρέμβαση μπορεί να παραμείνει ακόμα διπλός γιατί αλλιώς αυξάνει τις περιπορείες.”
Κατά την ψηφοφορία όλοι ψήφισαν τη μελέτη με εξαίρεση τον κ. Κρητικίδη και την κ. Γάκη που ψήφισαν ΝΑΙ εκτός της Γοργοποτάμου.
Ο Δήμαρχος κ. Ζορμπάς στο ενδιάμεσο της συζήτησης, σημειώνοντας ότι κανείς εκ των δημοτικών συμβούλων δεν είναι ειδικός στο συγκεκριμένο θέμα και ότι υπήρξαν οχλήσεις για μετατροπές στη μελέτη κατά τα καλά & συμφέροντα, κάλεσε τους δημοτικούς συμβούλους να δεχτούν τη μελέτη ως έχει γιατί είναι φτιαγμένη από ειδικούς.
————–
Μέχρι τώρα έχουμε δύο δρόμους διπλής κατεύθυνσης που συναντώνται σε μια επικίνδυνη διασταύρωση. Δύο ανθρώπινες ζωές χαμένες και αν θυμάμαι καλά, που θυμάμαι, μετά το τελευταίο τροχαίο όλοι σχεδόν μιλούσαν για μονοδρόμηση των οδών και ότι κακώς είχε καθυστερήσει! Μας προκαλεί εντύπωση η θέση του κ. Κρητικίδη ώστε να παραμείνει ως έχει η κυκλοφορία για να μην ταλαιπωρηθούν με μερικά μέτρα παραπάνω οι κάτοικοι της οδού, γιατί η εξήγηση που προβάλει μόνο αυτούς αφορά. Όταν μιλάμε για ανθρώπινες ζωές πιστεύω ότι δεν έχει σημασία αν οδηγήσουμε μερικά μέτρα ακόμα για να πάμε στα 100μ που είναι η ταβέρνα, στα 200μ που μένει ο ξάδερφος ή στα 500μ που μένει η κουμπάρα!
Κοιτώντας τη διπλανή φωτογραφία της Γοργοποτάμου εξηγήστε μου, αν έρθει αυτοκίνητο από την αντίθετη κατεύθυνση από που θα περάσει;
Αναρωτιέμαι, από τα λεγόμενα του κ. Κρητικίδη προκύπτει ότι σε περίπτωση που διαπλατυνθούν τα πεζοδρόμια της Γοργοποτάμου θα τη μονοδρομήσουμε; Ποιόν ωφελεί τότε αυτή η “προσωρινή” συνέχιση της διπλής κατεύθυνσης; Μήπως για να μην ξεβολευτούν ορισμένοι; Δεν είναι καιρός για να παίζουμε, αλλά για σοβαρές και υπεύθυνες αποφάσεις.
Θα περιμέναμε πιο σοβαρή αντιμετώπιση του θέματος από έναν δημοτικό σύμβουλο που γνωρίζει το ιστορικό της περιοχής. Ας μην εξακολουθούμε να κινούμαστε με παλαιοκομματικές συμπεριφορές. Οι σημερινοί καιροί απαιτούν πρακτικές, εφαρμόσιμες και οικονομικές αποφάσεις.
Δεν αναφέρομαι στην κ. Γάκη γιατί δεν τοποθετήθηκε επί του θέματος και δεν γνωρίζουμε το σκεπτικό της, ψήφισε αυτή την ιδιαιτερότητα δευτερόλεπτα πριν κλείσει η ψηφοφορία.
Λένα Μαρκή
Ακολουθεί το video με τη συζήτηση και την ψηφοφορία του 4ου θέματος.
—–
Λάβετε ενεργά μέρος στην καθημερινή ενημέρωση του www.aparaskevi-images.gr , στέλνοντας φωτογραφίες, video, ή ένα μήνυμα στο info@aparaskevi-images.gr
Ή μπείτε στην σελίδα μας στο Facebook