Ανοιχτή επιστολή διαμαρτυρίας του Α.Ο Πήγασος Αγίας Παρασκευής

πήγασος σήμα

Εν όψει της νέας αθλητικής αλλά και σχολικής περιόδου, νιώθουμε την ανάγκη να επικοινωνήσουμε και πάλι με την τοπική κοινωνία της Αγίας Παρασκευής και να ευχηθούμε ολόψυχα σε όλους την ευόδωση των στόχων τους. Κυρίως όμως στα παιδιά μας υγεία, καλή πρόοδο και πλούσιες αθλητικές επιτυχίες.

Δυστυχώς και φέτος οι δημότες της Αγίας Παρασκευής έγιναν από νωρίς μάρτυρες της εν πολλοίς αναμενόμενης αλλά και απαράδεκτης προσπάθειας των αυτοαποκαλούμενων «μαζικών ιστορικών σωματείων» προκειμένου να δυναμιτιστεί το κλίμα και να ασκηθούν πιέσεις εν όψει της κατάρτισης του προγράμματος ωρών χρήσης των δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων. Αποκορύφωμα της προσπάθειας αυτής είναι και οι τελευταίες ανακοινώσεις-επιστολές των ΚΑΠ και ΓΣΑΠ που καταφέρονται εναντίον μας με ανυπόστατους ισχυρισμούς, προσωπικές επιθέσεις, συκοφαντίες, ψεύδη και ύβρεις φτάνοντας μάλιστα στο κατάπτυστο σημείο να αποκαλούν το σωματείο μας επί λέξει «θλιβερό φαινόμενο για τον αθλητισμό της πόλης μας». Δεν θα τους ακολουθήσουμε σε αυτό το παραλήρημα κακεντρέχειας και εμπάθειας, που φανερώνει κρυστάλλινα και την ποιότητά τους. Άλλωστε τα ίδια αντιμετω-πίζουμε εδώ και χρόνια και όμως είμαστε ακόμη εδώ, δυνατότεροι και θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε στα παιδιά-αθλητές μας τις χαρές του αθλητισμού, αλλά και στην πόλη μας πλούσιες διακρίσεις και επιτυχίες. Και μάλιστα όλα αυτά σε πείσμα όσων μας αντιμάχονται λυσσαλέα και οι οποίοι με δυσαρέσκεια άκουσαν πρόσφατα και από τα πλέον αρμόδια χείλη το αυτονόητο, ότι δηλ. Ο ΠΗΓΑΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ και αυτό είτε τους αρέσει είτε όχι….

Πλην όμως, τα όσα διακινήθηκαν από τα παραπάνω δύο σωματεία τις τελευταίες ημέρες, είναι πλήρως ενδεικτικά της νοοτροπίας αλλά και των προθέσεών τους. Και από αυτά προκύπτουν σοβαρότατα ερωτήματα προς πάσα κατεύθυνση, από τα οποία δεν θα παραιτηθούμε εάν δεν λάβουμε ικανοποιητικές απαντήσεις:

1) ΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΟΥΝ ΠΑΝΤΟΙΟΤΡΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΑ ΑΘΕΜΙΤΑ ΜΕΣΑ, ΠΟΙΕΣ «ΠΛΑΤΕΣ» ΕΙΧΑΜΕ ?

Είναι γνωστή από τα αρχαία χρόνια η τακτική της συκοφαντίας, της λάσπης στον ανεμιστήρα, της ψεύτικης προπαγάνδας…Τώρα όμως τα πράγματα αρχίζουν και ξεφεύγουν επικίνδυνα και εμπίπτουν πλέον στα όρια του ποινικού δικαίου. Και δεν περιμέναμε βέβαια από τους συντάκτες των παραπάνω επιστολών να είχαν το θάρρος να μιλήσουν με «ονόματα και διευθύνσεις» (για κάτι ούτως ή άλλως ανύπαρκτο), αλλά να είναι βέβαιοι πως κινδυνεύουν πολύ σύντομα να κληθούν ενώπιον των αρμοδίων δικαστικών αρχών, να εξηγήσουν λεπτομερώς και στοιχειοθετημένα τα όσα ψευδή και δυσφημιστικά υποστηρίζουν και μάλιστα εν γνώσει της αναλήθειάς τους. Και τούτο διότι και η υπομονή έχει τα όριά της, και ουδείς δικαιούται να μας κατασυκοφαντεί προς ικανοποίηση των δικών του επιδιώξεων.

2) ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΤΟΥ κ. ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΙΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ? ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Ή ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΗΣ ?

Για την ακρίβεια των λεγομένων μας, αντιγράφουμε αυτολεξεί μία περικοπή της κοινής ανακοίνωσης των μαζικών ιστορικών σωματείων:
«Τον καλούμε (εν. τον κ .Δήμαρχο) επίσης να παραδειγματιστεί από την ενθουσιώδη υποδοχή που του επιφύλαξαν σήμερα στον αγιασμό των σχολείων οι γονείς των παιδιών μας, αναγνωρίζοντας το έργο που έγινε στα σχολεία. Αυτό όμως οφείλεται στη σωστή επιλογή που έκανε των άμεσων συνεργατών του και στην ομόθυμη συμμετοχή των Συλλόγων Γονέων και ενεργών πολιτών. Είμαστε σίγουροι ότι και στον αθλητισμό της πόλης θα δρέψει ανάλογες δάφνες αν εμπιστευτεί τα μαζικά ιστορικά σωματεία και τους ενεργούς πολίτες, που έχουν αφιερώσει τη ζωή τους στην αθλούμενη νεολαία μας. Αν δώσει τέλος σε επαμφοτερίζουσες πολιτικές και προχωρήσει με θάρρος στην κάθαρση του χώρου. Να ξεκαθαρίσει με ποιους θα πάει και ποιους θα αφήσει».

Αναρωτιόμαστε εύλογα, όπως και κάθε λογικός συνδημότης μας, με ποιο τρόπο ερμηνεύει ο κ. Δήμαρχος τα παραπάνω γραφόμενα και ειδικότερα τι σημαίνει για αυτόν «θα δρέψει δάφνες εάν εμπιστευτεί τα ιστορικά σωματεία»?

Είναι μία καλόπιστη πρόσκληση ?
Είναι μία προσπάθεια κολακείας και δελεασμού ?
Είναι μία υπόσχεση μελλοντικής εκλογικής στήριξης ?
Θα εξασφαλίσει περισσότερες ψήφους, όσων δηλ. γονέων πηγαίνουν τα παιδιά τους στα ιστορικά μαζικά σωματεία και οι οποίοι γονείς -ψηφοφόροι εν προκειμένω αντιμετωπίζονται ως άβουλα όντα ?
Θα εξασφαλίσει μακροχρόνια δημαρχιακή θητεία ?
Σε αντίθετη περίπτωση, κινδυνεύει να μην επανεκλεγεί ?

Σε κάθε περίπτωση, ουδόλως μας αφορά τι επιδιώκουν να επιτύχουν τα δύο σωματεία (ΚΑΠ και ΓΣΑΠ) ούτε και τι εννοούν. Αντίθετα μας ενδιαφέρει σφόδρα το πώς όλα τα παραπάνω εκλαμβάνονται από τον κ. Δήμαρχο και γι’ αυτό οφείλει μία άμεση απάντηση. Εμείς από την πλευρά μας δηλώνουμε σε όλους τους τόνους ότι στεκόμαστε μακριά από πολιτικά παιχνίδια και παζάρια ανταλλαγμάτων, δεν κολακεύουμε κανέναν, στηρίζουμε καθετί καλό και αντιμαχόμαστε κάθε τι άδικο.

Έχουμε και στο παρελθόν αντιμετωπίσει την «εμφυλιοπολεμική» ρητορική των παραπάνω δύο σωματείων, αυτή τη φορά όμως οι μάσκες έπεσαν και απροκάλυπτα πλέον προσπαθούν να χωρίσουν την αθλητική οικογένεια της πόλης μας και μάλιστα με τη σφραγίδα της δημοτικής αρχής.
Πως απαντά σε αυτό το διχαστικό λόγο ο κ. Δήμαρχος ?
Υπάρχουν κάποιοι με τους οποίους θα πάει και κάποιοι τους οποίους θα αφήσει ?
Είναι Δήμαρχος ολόκληρης της πόλης ή μόνον των μαζικών ιστορικών σωματείων?
Τα παιδιά αθλητές του ΠΗΓΑΣΟΥ και οι γονείς τους έχουν δικαίωμα στο αθλητικό γίγνεσθαι της Αγίας Παρασκευής ή πρέπει να μετακομίσουν σε άλλο δήμο ?
Ενεργοί πολίτες είναι μόνον οι γονείς των παιδιών που πηγαίνουν στον ΚΑΠ και τον ΓΣΑΠ ?
Παρακαλούμε θερμά τον κ. Δήμαρχο να απαντήσει άμεσα σε όλα αυτά τα ερωτήματα, με στόχο να διαλυθεί κάθε αμφιβολία σχετικά με τον τρόπο λήψης των αποφάσεων που αφορούν ΟΛΟΥΣ τους δημότες της πόλης μας.
3) ΣΕ ΠΟΙΟΝ «ΑΝΗΚΕΙ» Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ?

Για την ακρίβεια των λεγομένων μας, αντιγράφουμε αυτολεξεί μία άλλη περικοπή της κοινής ανακοίνωσης των μαζικών ιστορικών σωματείων:

«Έχει επιφέρει ρήγμα (εν. ο ΠΗΓΑΣΟΣ) αχρείαστο και μη αναγκαίο, στις τάξεις των φιλάθλων γονέων της πόλης. Η απόφαση των ιδρυτικών μελών του να ασχοληθούν με τα αθλήματα ποδόσφαιρο, μπάσκετ και βόλεί αθλήματα στα οποία δρούν από δεκαετίες μαζικά αθλητικά σωματεία της πόλης, εκ των πραγμάτων δημιουργεί συνθήκες έχθρας και αντιπαλότητας. Διότι με ποια επιχειρήματα ο ΑΟ Πήγασος θα προσελκύσει παιδιά στις τάξεις του αν όχι με εξωαγωνιστικού χαρακτήρα επιχειρήματα που θα στρέφονται κατά των ιστορικών σωματείων: Τι θα πεί σε έναν γονέα μικρού παιδιού που θέλει να ασχοληθεί με το μπάσκετ ? Για ποίο λόγο να μη μάθει το μπάσκετ στην ΚΑΠ ή στον ΓΣΑΠ και πρέπει οπωσδήποτε να το μάθει στον ΑΟ Πήγασος?»

Τα παραπάνω γραφόμενα, θα μπορούσαν κάλλιστα να αποτελούν τμήμα οικονομικής μελέτης για τον τρόπο λειτουργίας των ΜΟΝΟΠΩΛΙΩΝ…

Είναι απύθμενο το θράσος των εμπνευστών αυτών των ιδεών, οι οποίο ισχυρίζονται ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ ότι ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΜΠΑΣΚΕΤ, ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΚΑΠ ΚΑΙ Ο ΓΣΑΠ, διαφορετικά δημιουργεί …ρήγμα στην πόλη και έτσι..προκύπτει..έχθρα.. Μήπως οι υπεύθυνοι των παραπάνω δύο σωματείων έπρεπε να διαμαρτυρηθούν και κατά άλλων ιστορικών σωματείων του μπάσκετ, όπως πχ. ο Παναθηναϊκός, ο Ολυμπιακός, ο Πανιώνιος ή ακόμη και ομάδες του ΝΒΑ κ.α., διότι τόλμησαν να ιδρύσουν και συνεχίζουν να λειτουργούν τμήματα μπάσκετ, ενώ υπάρχει στην Αγία Παρασκευή η ΚΑΠ και ο ΓΣΑΠ ?

Είναι προφανές ότι κάποιοι ονειρεύονται πολέμους και μάχες, αλλά εμείς δεν θα τους κάνουμε τη χάρη, επιμένοντας στις πανανθρώπινες αξίες του αθλητικού ιδεώδους. Και είναι βέβαιο ότι εάν συνεχιστούν τέτοιες πρακτικές και θεωρίες από τα δύο παραπάνω σωματεία, δεν θα …χρειάζεται κανένα επιχείρημα ..για να «προσελκύσουμε» παιδιά. Θα έρχονται από μόνα τους…

Αλλά και από την άλλη, εάν τα ιστορικά σωματεία θεωρούν όπως λένε, ότι η προσπάθειά μας να προσεταιριστούμε ικανό αριθμό παιδιών στο μπάσκετ είναι «αλυσιτελής», ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ «ΛΥΣΣΑΞΕΙ» ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ ?

Και επειδή τα παραπάνω σωματεία δείχνοντας διάθεση αυτοκριτική, ζητούν συγγνώμη για τη δημιουργηθείσα ανωμαλία (για την οποία βέβαια… φταίει ο ΚΑΝΕΝΟΣ
4) ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΠΗΓΑΣΟΣ), ας μας επιτραπεί να ζητήσουμε και εμείς συγγνώμη:
ΣΥΓΓΝΩΜΗ που δεν είμαστε ένα μαζικό ιστορικό σωματείο,
ΣΥΓΓΝΩΜΗ που ιδρυθήκαμε μόλις το 2007,
ΣΥΓΓΝΩΜΗ που ασχοληθήκαμε και εμείς με τον αθλητισμό ενώ στην Αγία Παρασκευή υπάρχουν ήδη μαζικά ιστορικά σωματεία,
ΣΥΓΓΝΩΜΗ που προηγουμένως δεν λάβαμε την άδειά τους,ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΟΤΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΟΥΤΕ ΤΣΙΦΛΙΚΙ Ν ΑΘΛΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΗΓΑΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ?

Δεν γνωρίζουμε εάν για όλους, η απάντηση είναι αυτονόητη. Σε κάθε περίπτωση απαντάμε πως ΝΑΙ, και αυτοί είναι φορολογούμενοι πολίτες, συμβάλλουν κανονικά στο δημοτικό προϋπολογισμό και στους εν γένει φόρους μέσω των οποίων χρηματοδοτούνται οι δράσεις και παροχές του Δήμου.
ΟΜΩΣ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ.

Είναι πραγματικά ανεξήγητο πως είναι δυνατόν γονείς αθλητών του Πήγασου (και δημότες της Αγίας Παρασκευής) να πληρώνουν κανονικά τις υποχρεώσεις τους προς το Δήμο, αλλά από τα χρήματα αυτά τίποτε να μην τους επιστρέφεται (υπό μορφή παροχών προς τον ΠΗΓΑΣΟ) αλλά να χρηματοδοτούνται όλα τα υπόλοιπα σωματεία, τα οποία μάλιστα μας πολεμούν λυσσαλέα…

Από την άλλη πλευρά βέβαια και όσον αφορά τις υποχρεώσεις, εκεί είμαστε .. «ισότιμα» μέλη της αθλητικής οικογένειας και πληρώνουμε και εμείς το ετήσιο εφάπαξ ποσό των 200,00 ευρώ για τη χρήση των αθλητικών εγκαταστάσεων.. Μία χρήση υποπολλαπλάσια από αυτήν που κάνουν οι λοιποί σύλλογοι και όμως πληρώνουμε το ίδιο ποσό…. εάν κάποιοι θεωρούν ότι θα συνεχίσουμε επ’ άπειρον να χρηματοδοτούμε τους υβριστές μας, είναι βαθιά νυχτωμένοι…
ΜΗΠΩΣ ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥ Ο κ. ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΕΡΙ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
Αντί επιλόγου, απευθύνουμε έκκληση προς πάσα κατεύθυνση για αυτοσυγκράτηση και για το καλό των παιδιών αθλητών της Αγίας Παρασκευής. Είμαστε διατεθειμένοι να καθίσουμε στο ίδιο τραπέζι ακόμη και με τους πολέμιούς μας για την εξεύρεση αμοιβαία αποδεκτής λύσης.

Υ.Γ 1 Να επισημάνουμε ότι το σωματείο μας λειτουργεί τα τελευταία οκτώ χρόνια από το 2007 (και όχι..5 χρόνια) δεδομένου ότι φέτος έχουμε 2015…Και αυτό το λάθος βέβαια μικρή σημασία έχει για την ουσία της υπόθεσης, αλλά εγείρει… σοβαρές επιφυλάξεις για την ..ακρίβεια των μαθηματικών υπολογισμών που κάνουν τα παραπάνω σωματεία για τις ώρες κλπ..

Υ.Γ. 2 Ο αφόρητος λαϊκισμός δεν διαφέρει πολύ από τον αφόρητο ολοκληρωτισμό και καθεστωτισμό και εκεί ίσως κάποιοι μπερδεύονται και κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια. Τώρα εάν σε κάποιους δεν αρέσει η «αναρχοαυτόνομη ρητορεία», δεν πειράζει…καλά θα κάνουν να τη συνηθίσουν… Το σίγουρο είναι ότι όλοι μαθαίνουμε καινούργιες λέξεις..
Αγία Παρασκευή, 12-9-2015
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του Α.Ο. ΠΗΓΑΣΟΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
Σίμος Αντωνίου